بی بلُم

بی به گویش بندری یعنی برای و بل به گویش بندری یعنی یار و بی بلم یعنی برای یارم

بی بلُم

بی به گویش بندری یعنی برای و بل به گویش بندری یعنی یار و بی بلم یعنی برای یارم

برای دوستان نابابم

بی خودی شلوغش می کنند...

خدا نکنه آدم دوستایی داشته باشه که دنیا رو از دید دیگه ای (گفتند نگم) نگاه می کنند...

ولی بهر حال ...

دارم میرم، چه خوب و چه بد، با مسئولیت خودم ...

به قول حضرت امام علی (ع) : تا عمل نکنیم، رعد و برقی نداریم و تا نباریم سیل جاری نمی سازیم.

اگه دیگه این وبلاگ به روز نشد...

یا حق!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فریده قاسمی سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 01:43 http://dokhtekong.blogsky.com/

سلام معصومه خانوم گل
چرا؟؟؟؟؟؟ امیدوارم مسئله آنقدر جدی نباشد....نام زیبای وبلاگتان(بی بلم یعنی= برای یارم) هست پس شما هدفتان در نام وبلاگتان نهفته است...حیف نیست بخاطر....حالا هرچیز دیگری وبلاگ و نام زیبای آن وجو نداشته باشد؟

سلام خانم قاسمی
من دلیل انتخاب نام وبلاگم را توی نظرات"برای مادر مردم" برای الهه خانم نوشتم، هدفم هم برای ایجاد این وبلاگ آنقدر باارزش است که حاضرم برای هدفم خطر کنم.
خانم قاسمی من شما را بارها و شما مرا بارها در جمع دوستان بندرعباسی دیده اید، حتی به نظرم سفر مشهد هم با هم بودیم.
به نظرم قضاوت کردن در مورد من یک کم زود باشد.
ممنونم و در پناه حق

آدم دات کام سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 10:01 http://adam-datcom.blogsky.com/

سلام دوست خوبم بسیار از نوشته ات دلگیر شدم تونباید از حرفهای بی پایه واساس افراد کوته بین نگران شوی چرا که آنان برای بالابردن خود دیگران را به زیر می کشند پس سعی کن بلند شوی ودوباره شروع کنی . منتظرت هستم.به روزم

سلام خوبی؟
حتما بهت سر می زنم، دلگیر چرا؟ این مطلبو برای دوستان نابابم نوشته بودم، شما که دوست خوبم هستید. ممنونم از حضورت

مسعود سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 12:07 http://masoud61.blogfa.com

سلام
دوست گرامی ادامه بدین شما که تازه نفس هستین

سلام ...
آره تازه نفسم و بسیار مشتاق!
با هدفی روشن و برنامه ریزی های مشخص!
و خوشحالم که به جمع شما وبلاگنویسها پیوستم.

مهدی سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 18:45 http://keychem.blogfa.com

خدا قوت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد